Assalamualaikum.. Ini Blog Aku Yang Punya. :D Hmm..Xske Membebel..So Enjoy :D

Im Back :D

Hii..assalamualaikum all..ape khabar smue :D..ramai ke yg visit blog aku ni..?adess..hahaha..wat bodo je la.. yep,atlast dpt gak aku on9 lps mcm2 terjadi...hu3.. Hmm..bermula dengan kerjaya aku,knapekah tiap2 kali aku dpt offer kerja msti handphone cap ayam aku akn mati sndiri..adess..smpai aku sndiri tertekan sbb belambak offer di sia2kan..hish...untung la kwn aku dpt kerja tu so walaupown aku terkilan xdpt kerja tu,xpi aku redha dgn ketentuannya,, :D..ape aku merapu ni..?hish...mlam2 msti msok air..adess.. ouh ye..moto aku da siap gak akhirnye..xde la aku nk naik tren or bus lg..so pasni nk gi kerja snang je.selit2 je trz smpai..hak3...xpi kne gak beringat xleh bwk lju2 da sbbnye kang trauma lg aku..hahha...aku sndiri xtaw nk tulis ape mlm ni sbb ox aku da buntu gle seolah2 mcm ade bnde je aku nk ingat xpi xleh nk ingat..bfre aku jd gle btter aku tido n xpyh ingat trz..hak3.. Eh jap2..hari tu dpt offer at Hospital Serdang..perghh..bapak jaoh..adess..bhagian network...untung la jaoh klu x,da lme aku gi..hu3..disbbkan jaoh terpksa tolak dgn aty yg berduka..cewahh..haha..bodo je..puih..aptb...pdahal mls nk gi kerja jaoh2..ahahaha :D... Hmm..hari trz berlalu,umo mkin meningkat kerja tetap otw mencari lg..saba je la,insyallah dimana ada kemahuan disitu ada kerja kowt..ha3...skang ni mase dok nk kumpul duit byk2..then carik calon isteri pastu kawin n buat ank byk2..sure bahagia aku an an..wakaka..bini aku plak jd la kilang pembuat ank..perghh.awsme sial..wakaka :D.. dah2..bfre aku mncarot lg baek tido... selamat membuta..tata :))
 

0 comments: