Assalamualaikum.. Ini Blog Aku Yang Punya. :D Hmm..Xske Membebel..So Enjoy :D

Zaman Kejatuhan :3

Kehidupan aku mula berubah selepas dapat kerja,everything was perfect but sometimes tak semua pekerjaan itu indah,kadang2 stress jugak haha.. nak dijadikan cerita da dekat setahun aku kerja dkat company tu,semuanya seronok.. Banyak yang aku belajar tentang business xD..dulu kat kolej amik Information Technology tapi bila da abis belajar kerja as Exe Admin + It xD tapi ok la ada it jgk..haha.. Dari buat prososal,financial,presentation dan mcm2 aku belajar smpai kadang2 stress datang humagaih,nak bertumbuk je dengan semua bende at opis tu..hu3..aku ingat la masa mula2 presentation dengan MIDA,mmg kelakar gila..aku jadi kaku time presentation but thx to my friends dieowg semua support aku then tolong aku,hahaha..btw sempat gak la mengejas 1 awek yg kerja at MIDA tu,haha..tenang jiwa sekejap..kih3. Semasa aku bekerja dkat company tu banyak bnde aku belajar dan banyak juga aku jenjalan dan tido dalam opis,almklm la bila semua kerja da siap,tido la jwbnye..hahaha. dari hari ke hari,mcm2 da aku belajar smpai aku sendiri uruskan LESEN untuk project company yang aku bekerja tu (SSM).. Tapi..Bekerja ni ada gak dugaan die,company yang aku bekerja tu ada masalah,then compny terpksa ditutup buat sementara waktu then aku pown jadi penggangur sejati xD Now aku cuba mencari pekerjaan baru untuk aku teruskan kehidupan,dalam otak ni bermacam2 idea timbul,jd Graphic Designer la,Meniaga la,hahaha..mcm2 la snang cite..tapi semua itu memerlukan modal but where can i get the money -.-" ntah xtaw..hahaha.. Sampai disini je kowt menaip,terase kemalasan melanda..k chow assalamualaikum :)
 

0 comments: